انجام پروژه طراحی نما

انجام پروژه های مهندسی استوارسازان

در سال‌های گذشته بحث طراحی نما موضوعی اختیاری بود، یعنی هر کارفرمایی با توجه به سلیقه خود نمای ساختمانش را طراحی می‌کرد و هیچ ضابطه و قانون یکپارچه‌ای برای طراحی و اجرای نما وجود نداشت.

اما با روی کار آمدن کمیته نما و منظر شهری، یک دگرگونی بزرگی در زمینه طراحی و اجرای نما پدید آمد.

زیرا تمامی طراحان، مجریان، پیمانکاران، مالکین و دست‌اندر کاران حوزه ساختمان موظف شده‌اند بر مبنای قوانین و موازینی که کمیته نما برای آنها قرار داده شروع به طراحی و احداث نمای خود کنند.

اگر در غیر این صورت (قوانین و ضوابط) اقدامی برای طراحی و اجرای نما صورت گیرد، طرح شما توسط اعضای محترم کمیته نما مردود اعلام می‌شود.

پس به این موضوع فکر کنید و آگاه باشید که بحث طراحی نما فقط انجام طراحی در نرم‌افزارهای سه بعدی نیست، بلکه شخص طراح می‌بایست با توجه به قوانین و ضوابط جاری اقدام به طراحی کند.

به همین خاطر مجموعه استوارسازان این خلأ در بازار را تشخیص داده و برای رفع آن اقدام نموده.

طراحان نمای مجموعه ما با توجه به سلیقه و خواست کارفرما و با عنایت به ضوابط، قوانین، موازین موجود، نمایی را طراحی می‌کنند که مطابق خواست و سلیقه شما باشد و هیچ شخصی نتواند آن را رد کند.

چرا استوارسازان مرجع مناسبی برای انجام پروژه طراحی نما است؟

کارشناسان متبحر در امر انجام پروژه های مهندسی

پشتیبانی و رفع نقایص پروژه های شما

معقولانه ترین قیمت پیشنهادی برای انجام پروژه های شما

در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه های خود را تحویل بگیرید.

تخصص:

کارشناسانی که در مجموعه استوارسازان فعالیت دارند از فیلترهای مختلفی عبور کرده‌اند و در انتها به صورت دقیق و ریزبینانه گزینش شده‌اند!

به همین جهت از تخصص بسیار بالایی برخوردارند!

پس مطمئن باشید مجموعه‌ای معتبر، قرار است پروژه شما را انجام دهد‌.

تضمین کیفیت:

از آنجایی که کیفیت خروجی کار، هم برای شما (کارفرمای عزیز) و هم برای مجموعه ما (استوارسازان) بسیار مهم و کلیدی است، تصمیم بر این شد که بعد از انجام هر پروژه‌ای، از فیلتر چک لیست‌های کیفی مدنظر عبور دهیم و آن پروژه را چندین و چندبار چک‌ می‌کنیم که یک درصد مشکلی وجود نداشته باشد‌‌‌‌.

زمان:

ما فرض را بر این گذاشته‌ایم که همه پروژه‌ها فورس ماژور و عجله‌ای هستند.

به همین علت تمامی کارشناسان مجموعه به صورت آماده باش قرار دارند تا بتوانند به صورت دقیق اما سریع پروژه مربوطه را به شما تحویل دهند.

هزینه معقولانه:

بسیاری از مجموعه‌هایی که در ایران پروژه‌ های طراحی نما را انجام می‌دهند، قیمت‌های نجومی دریافت می‌کنند اما مجموعه استوارسازان بیشتر تمرکز و توجه خود را به رضایت‌مندی مخاطبان معطوف کرده و قیمت گذاری کاملا منصفانه صورت می‌گیرد.

پشتیبانی:

اصولا کارفرمایان عزیز علاقه دارند که از روند انجام پروژه خود مطلع باشند.

ما این فرصت را برای شما ایجاد کرده‌ایم.

شما می‌توانید از طریق واتساپ با کارشناس مربوطه در ارتباط باشید.

روال انجام پروژه طراحی نما توسط مجموعه استوارسازان چگونه است؟

ثبت سفارش پروژه:

در ابتدا کارفرمای محترم، فرم ثبت سفارش که در زیر همین صفحه قرار دارد را پر می‌کند و باید تمامی توضیحات را به صورت دقیق و جزئیات پروژه را به صورت کامل منعکس نماید و تمامی فایل‌های مربوطه را در اختیار ما قرار دهد.

بررسی سفارش و ارائه قیمت:

بعد از ثبت سفارش پروژه توسط کارفرمای عزیز، کارشناسان مجموعه استوارسازان به کارفرمای محترم مشاوره‌های لازم در رابطه با پروژه‌شان را می‌دهند و علاوه بر این، قیمت پایه برای انجام پروژه، توسط کارشناس ارائه می‌گردد و در صورت موافقت با قیمت اعلامی، انجام پروژه کارفرما شروع می‌شود.

واریز پیش پرداخت و شروع به انجام کار:

بعد از قیمت گذاری و در صورت موافقت شما، مبلغ پیش پرداخت ۵۰ درصدی باید توسط کارفرما پرداخت شود و بعد از آن انجام پروژه آغاز خواهد شد.

تسویه حساب کامل و ارسال پروژه:

بعد از اتمام پروژه، نتایج اولیه به صورت دمو برای کارفرما ارسال خواهد شد.

پس از تسویه حساب کامل، فایل‌های نهایی پروژه (متنی، تصویری، نرم افزاری و …) برای کارفرما ارسال خواهد شد.

نکته: کارفرما به مدت ۴۸ ساعت مهلت دارد محتوای پروژه را به صورت کامل بررسی نماید و اگر سؤال یا اعتراضی داشت اعلام کند تا کارشناس مربوطه اصلاحات را انجام دهد یا پاسخگوی سوالات کارفرما باشد!

فرم سفارش پروژه

تاریخ تحویل پروژه(Required)

سؤالات متداول برای انجام پروژه طراحی نما

برای مشاهده پاسخ سوالات، بر روی علامت ∨ کلیک کنید.

 

چگونه می‌توانیم درخواست انجام پروژه طراحی نما را ثبت کنیم؟

از طریق فرم بالا می‌توانید این کار را انجام دهید و اگر موفق نشدید از طریق فرم بالا درخواست خود را ثبت کنید، می‌توانید از طریق واتساپ با مشاور مجموعه در ارتباط باشید تا راهنمایی‌های لازم انجام شود.

۰۹۹۱۶۳۵۴۰۰۱

پس از ثبت سفارش انجام پروژه توسط شما، سفارش مربوطه برای کارشناسی ارسال می‌گردد و هر‌ یک از کارشناسان مجموعه که زمان و مهارت لازم برای عهده‌گیری پروژه شما داشتن، به شما اعلام می‌گردد.

ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پروژه شما را انجام دهیم، اما در بعضی مواقع امکان دارد، کارشناس مربوطه زمان کافی برای انجام پروژه شما را نداشته باشد که این موضوع سريعاً خدمتتون منعکس خواهد شد.

بعد از تسویه حساب کامل و ارسال فایل پروژه برای شما، به مدت ۴۸ ساعت فرصت دارید پروژه را بررسی نمایید و اگر سؤال یا اعتراضی داشتید، بازتاب دهید تا پرسش‌های شما پاسخ داده شود و ایرادات احتمالی مرتفع گردد.

پرداخت حق الزحمه انجام پروژه شما از طریق شماره کارتی که مشاور مجموعه در اختیار شما قرار می‌دهد انجام می گردد!
که شما (کارفرمای محترم)، هزینه را واریز کرده و عکس فیش واریزی را برای مشاور ارسال خواهید کرد

مجموعه مهندسی استوارسازان تحت هیچ عنوانی، اطلاعات کارفرما و پروژه آن را در اختیار هیچ شخصی یا نهادی قرار نخواهد داد.

قاعدتا این موضوع به گستردگی و پیچیدگی پروژه کارفرما بستگی دارد.

اما سعی میکنیم که حداکثر ظرف ۷ روز کاری، پروژه شما را انجام دهیم.