قوانین و مقررات سایت استوارسازان

در این وبسایت (www.ostovarsazan.com) قصد داریم جدید‌ترین و به روزترین مباحث مرتبط با آموزش علوم و نرم افزارهای مهندسی را با شما به اشتراک بگذاریم.
 
سایت استوارسازان کاملاً در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند و رعایت کلیه قوانین در این سایت الزامی است.
 
این قوانین دربرگیرنده فهرست مصادیق محتوای مجرمانه https://internet.ir/crime_index.html می‌باشد. 
 
– در این سایت مقالات و فایل‌های صوتی و تصویری رایگانی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌ایم تا با مطالعه و بررسی آنها بتوانند مشکلات خود را برطرف کرده و راهکارهایی جهت افزایش مهارت‌های خود پیدا کنند.
 
– شما می‌توانید از تمامی مطالب قرارداده شده در سایت استفاده نمایید و در صورت تمایل و نیاز، با ذکر منبع آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.
 
– سوالات و اشکالات خود را می‌توانید به آدرس ایمیل ostovarsazaniran@gmail.com
ارسال کرده و یا در بخش نظرات مقالات با ما درمیان بگذارید.
 
در ادامه مجموعه‌ای از قوانین و مقرراتی که سایت استوارسازان به آن پایبند است و هر کاربری که قصد استفاده از محتویات سایت را دارد و باید بداند را در ذیل مطرح خواهیم کرد.
 

قوانین و مقررات سایت استوارسازان

صفحه قوانین و مقررات حاضر، که در حال مطالعه آن هستید به منزله یک توافق است که به موجب ماده 10 مجموعه قوانین مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌شود و همه کاربران و افرادی که به هر نحوی و به هر وسیله‌ای از خدمات سایت استوارسازان استفاده می‌کنند، تابع این قوانین هستند.

ماده یک: تعاریف

قوانین جمهوری اسلامی ایرانمنظور از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقرراتی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و به‌صورت لازم‌الاجرا درآمده باشد.

من جمله قوانینی که سایت استوارسازان تابع آن می‌باشد قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرف‌کننده است.

توافق: منظور از توافق، صفحه قوانین و مقررات حاضر می‌باشد که به موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و تنظیم‌کننده روابط بین سایت استوارسازان و کاربران می‌باشد.  

محصولات آموزشی: منظور از محصولات آموزشی، تمام آموزش‌هایی است که در بخش «محصولات» یا بخش‌های دیگر سایت استوارسازان موجود است.

چه این آموزش‌ها به‌صورت دانلودی باشد چه فیزیکی. چه کتاب باشد چه دی‌وی‌دی آموزشی. چه آموزش ضبط‌شده باشد چه دوره آنلاین و یا دوره حضوری و…

ماده دو: موضوع فعالیت سایت استوارسازان

2-1 سایت استوارسازان در زمینه آموزش نرم افزارهای مهندسی عمران و معماری و نقشه‌کشی و تمامی آموزش‌های مربوط به این حوزه فعالیت می‌کند و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

2-2 خدمات سایت استوارسازان به‌ طور کلی به شرح زیر است:

– ارائه محصولات آموزشی برای دانشجویان و مهندسین عمران و معماری

– برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه نرم افزارهای مهندسی، علوم مهندسی، مقالات مهندسی، آموزش‌های تصویری و …

– مشاوره اختصاصی به مالکین و پیمانکاران

– طراحی، نظارت و اجرای ساختمان

– انجام پروژه‌های عمرانی

ماده سه: حساب کاربری در سایت و رعایت حریم شخصی

3-1 عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت استوارسازان رایگان می‌باشد.

اشخاص برای عضویت باید به بخش عضویت مراجعه نمایند.

ثبت‌نام در سایت و تکمیل فرم عضویت که در آن اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل دریافت می‌شود به‌ منزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت استوارسازان می‌باشد.

3-2 هر شخصی که به هر دلیلی و به هر اندازه‌ای از سایت استوارسازان استفاده نماید به معنای آن است که از تمام قوانین و مقررات سایت آگاهی کامل دارد و آن را به صورت کامل پذیرفته و تابع آن می‌باشد.

3-3 اشخاص برای عضویت در سایت باید از اطلاعات و مشخصات هویتی خودشان استفاده نمایند و سایت استوارسازان هیچگونه مسئولیتی در ازای تخلف از این ماده ندارد.

3-4 در صورتی‌ که معلوم شود شخصی با نام و حساب کاربری جعلی اقدام به خرید محصولات و یا استفاده از سایت نموده است، شرکت استوارسازان می‌تواند نسبت به حذف آن حساب کاربری اقدام نماید.

در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر مسترد نخواهد شد.

3-5 اشخاص باید در ایجاد حساب کاربری خود دقت کافی نمایند تا اطلاعات و مشخصات واقعی خود را صحیح و کامل ثبت نمایند.

استوارسازان مسئولیتی در قبال نادرست بودن اطلاعات کاربر ندارد.

3-6 در صورتی که معلوم شود شخصی به تبلیغات منفی، نادرست، ناروا و یا مغرضانه علیه استوارسازان پرداخته یا می‌پردازد، خواه این فعالیت‌ها در فضای آنلاین باشد خواه آفلاین، استوارسازان می‌تواند حساب کاربر را حذف و شخص خاطی را از سایت اخراج و اقدامات قانونی انجام دهد.

ماده چهار: وظایف استوارسازان

4-1 اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و استوارسازان تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام می‌دهد و سعی می‌کند با فراهم آوردن بهترین امکانات و دیتابیس لازم برای این هدف چیزی کم نگذارد.

4-2 سایت استوارسازان تمام تلاش خود را می‌نماید تا آموزش‌ها و خدمات باکیفیت و دست اول را به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد.

4-3 سایت استوارسازان تمام تلاش خود را جهت به‌روزرسانی صفحات و مطالب خود می‌نماید.

ماده پنج: مسئولیت‌های کاربر

5-1 کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد.

در صورت تخلف از مفاد این ماده و افشای اطلاعات کاربر، سایت استوارسازان هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیت‌ها و عواقب آن بر عهده خود کاربر است.

5-2 اشخاص نباید اطلاعات حساب کاربری خود را، به هر مقصودی، نزد شخص یا اشخاص دیگری بسپارند.

استوارسازان فقط به شخصی که مالک حساب می‌باشد خدمات می‌دهد.

در صورتی که بر اثر استفاده همزمان از حساب کاربری یا انتقال آن به دیگری مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیت‌ها بر ذمه کاربر است و استوارسازان هیچگونه مسئولیتی ندارد.

ضمن آنکه در صورتی ‌که معلوم شود چند نفر به صورت هم‌زمان از یک حساب کاربری و محصولات آموزشی استفاده می‌نمایند استوارسازان می‌تواند بنا به صلاح‌دید اقدامات لازم را انجام دهد.

5-3 کاربران متعهد هستند تمام محصولات آموزشی را که تهیه می‌نمایند به‌صورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آنها در فضای آنلاین یا آفلاین، به صورت مستقیم یا غیرمستقیم، خودداری نماید.

در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال محصولات آموزشی، استوارسازان حق پیگیری‌های قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد و تیم وکلای استوارسازان نسبت به شکایت‌های قانونی اقدام خواهند نمود.

ماده شش: مالکیت معنوی

6-1 تمام محتوای سایت استوارسازان مانند محتوای مقالات، محصولات آموزشی، لوگو، تصاویر، صوت‌ها، ویدیوها و … متعلق به شرکت و برند استوارسازان شمس شمال (استوارسازان) می‌باشد و بدون موافقت و اجازه استوارسازان، هیچکس اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری را نسبت به هر یک از موارد یاد شده و امثال آن ندارد.

ماده هفت: ثبت و ارسال سفارش

7-1 در صورتی ‌که محصول خریداری شده توسط کاربر، به‌صورت دانلودی باشد، کاربر می‌تواند از بخش پروفایل کاربری به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشد.

همچنین ایمیلی نیز که حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود می‌باشد به آدرس ایمیلی که خریدار ثبت کرده است ارسال می‌گردد.

در صورت عدم دریافت ایمیل تایید خرید، حقی از خریدار در خصوص دسترسی به محتوای خریداری ‌شده ضایع نمی‌گردد.

7-2 در صورتی ‌که محصول خریداری ‌شده به‌ صورت فیزیکی باشد کاربر باید دقت نماید تا آدرس و کدپستی محل دریافت را کاملا دقیق و صحیح وارد نماید.

در صورتی ‌که آدرس اعلام شده از سوی کاربر دقیق نباشد و محصول به خریدار نرسد استوارسازان هیچگونه مسئولیتی ندارد.

در خصوص محصولات فیزیکی نیز ایمیلی که حاوی فاکتور خرید است برای خریدار ارسال می‌گردد و در صورت عدم دریافت ایمیل حقی از خریدار نسبت به استفاده از محتوای خریداری شده ضایع نمی‌گردد.

7-3 زمان ارسال محصولات فیزیکی معمولا 2 الی 5 روز کاری می‌باشد که ممکن است زودتر یا دیرتر تحویل شود.

زمان ارسال سفارش‌هایی که در روزهای تعطیل ثبت می‌شود بعد از اولین روز تعطیلات محاسبه خواهد شد.

7-4 در صورتی ‌که تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده به‌ صورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف 72 ساعت مسترد خواهد شد.

7-5 در صورتی ‌که کاربر در پرداخت اشتباهی انجام دهد، مانند آنکه یک محصول آموزشی‌ را بیش از یک‌بار به سبد خرید اضافه نماید، باید درخواست خود را مبنی بر استرداد وجوه اضافی به شرکت استوارسازان اعلام دارد.

از زمان اعلام کاربر به شرکت استوارسازان، وجوه مربوطه حداقل از 72 ساعت بعد و فقط به همان حسابی که خرید از آن انجام‌شده مسترد خواهد شد.

در صورت بروز اشتباه در خریدهایی که به‌ صورت کارت به کارت انجام می‌شود نیز همین حکم انجام می‌شود.

7-6 استوارسازان تمام محصولات فیزیکی را به ‌صورت کاملا سالم به اداره پست تحویل می‌دهد و اداره پست هم متعهد است با رعایت نکات ایمنی محصولات را به مقصد برساند.

با این‌ وجود در صورتی ‌که محصول ارسال ‌شده دچار نقص و اشکالی باشد خریدار باید حداکثر ظرف 20 روز به شرکت استوارسازان موضوع را اطلاع دهد تا رسیدگی‌های لازم انجام شود.

ماده هشت: راه‌های ارتباطی

8-1 کاربر با ثبت‌نام در سایت یا ثبت کردن ایمیل در بخش‌های مختلف سایت و یا ارائه سایر اطلاعات تماس مانند شماره موبایل این حق را به سایت می‌دهد تا سایت در زمان‌هایی که صلاح می‌داند ایمیل‌ها یا پیامک‌هایی ارسال نماید.

دریافت این ایمیل‌ها و پیامک‌ها اجباری نیست و استوارسازان این امکان را به کاربر می‌دهد تا به‌دلخواه خود بتواند از دریافت این پیام‌ها انصراف دهد.

8-2 اطلاعات تماسی که کاربر در سایت ثبت می‌نماید، مانند شماره تماس، ایمیل و …، تنها اطلاعات موثقی است که سایت آنها را به رسمیت می‌شناسد.

استوارسازان تمام مکاتبات و پیگیری‌ها را از طریق همین اطلاعات تماس انجام می‌دهد و خود را در قبال اطلاعات تماسی دیگری پاسخگو و مسئول نمی‌داند.

8-3 در صورت تغییر هر یک از اطلاعات، طبق 2-8، کاربر باید مراتب را به سایت اطلاع‌رسانی نماید.

اگر کاربر در ارائه اطلاعات جدید کوتاهی نماید هیچ مسئولیتی متوجه استوارسازان نخواهد بود.

8-4 کاربر می‌تواند از طریق راه‌های تماسی که در صفحه «تماس با ما» سایت نوشته شده، با گروه استوارسازان در ارتباط باشد.

ماده نه: نظرات

9-1 کاربر می‌تواند در بخش‌های مختلف سایت که امکان ثبت نظر وجود دارد نظر خود را ثبت کند.

9-2 نظرات باید به فارسی نوشته شده باشد.

9-3- نظرات فقط باید در خصوص موضوع همان محتوا باشد و کاربر به‌ هیچ‌وجه اجازه ندارد درباره مسائل متفرقه مانند مسائل مذهبی، سیاسی و ورزشی و… نظری ثبت نماید.

9-4 کاربر حق ندارد به شخص یا اشخاص دیگری توهین نماید یا نظری را بیان کند که دربردارنده نقض حقوق دیگری باشد.

ماده دهم: حفظ حقوق دیگران

کاربر نباید در سایت (درهر قسمتی) نظراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی انجام دهد که باعث نقض حقوق اشخاص دیگر شود و یا عمل مجرمانه‌ و نژادپرستانه را به دنبال داشته باشد.

همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند.

چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود.

همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را از دست می‌دهد.